Reklamace

V případě, že Vám doručený model přijde poškozený nebo si ho přejete z nějakého důvodu vyměnit či model vrátit a požadujete poslat zpět peníze, vyplňte následující formulář, zašlete nám tím žádost a významě urychlíte proces vyřízení Vaší reklamace.



Pokud máte závadu vyfocenou, prosíme, připojte ji ke své žádosti



Kontaktní údaje (Pokud nevyplníte, budou použity údje z přiřazené objednávky)

Postup podání reklamace

1. Vyplňte formulář na této stránce

2. Popište, jak si přejete reklamaci vyřešit

3. Vyčkejte na instrukce, které Vám přijdou emailem

4. O celém procesu reklamace budete průběžně informováni emaily
 

O přijetí reklamace do systému Vás budeme informovat emailem v den převzetí zásilky. Následně proběhne posouzení reklamace a Vašeho požadavku a začne samotné vyřizování reklamace.

O jejím vyřízení Vás budeme v co nejkratší době informovat taktéž emailem. Ze zákona je na vyřízení reklamace 30 dní, ale vždy se snažíme vše vyřídit rychleji k Vaší spokojenosti.

V případě dotazů volejte na telefony +420 777 752 804 nebo +420 474 660 770.

Modely ihned k sipozici

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace